0

Hyllning till fallna Filmfett specialer

Vi försöker hålla Filmfett fräscht med nya roliga speciella inlägg, vi har tema veckor och...och det är typ allt, men tro då fan inte vi har försökt hetta till saker här på bloggen (och sovrummet) men ledde dessa någonstanns? Njah, vi har gjort en liten lista över sånt vi försökt oss på men som tog ett absurdt slut efter ett tag eller bara var en såkallad one-off.

Markus snabbisar

Ahh vad jag saknar Tjeckien asså, man hade KFC där, men även praktik vilket ställde till för filmfett för att jag oftast var upptagen så tänkte mig på ” hej, en snabb review lite då och då så jag inte kommer av mig” .....jag gjorde Gerry och sedan föll det platt

 

Robins Bond Tema

Vad hände här? Trodde Robin skulle göra en tema månad som Filmfetts tidigare Month of the Animals och Rosa pantern månaden men denna månad har vi inte ens kommit halvägs genom bond serien och vi har typ hållit på i ca 2 år.....Jag ska verkligen inte kasta sten i glashus för jag är långt ifrån perfekt men jag är närmre än Robin, nä nä nä nä

 

Party of three

Kanske den bästa idén jag har haft på filmfett som utfördes under den absolut värsta tillfället. Här var det tänk att ta 2 liknande trilogier, så som t.ex Re-animator serien vs Evil dead serien, eller It’s alive trilogin vs Basker Case trilogin, jämnföra likheter och sedan kora en vinnare om vem som gjorde de olika likheterna bättre. Lite gran som old VS New från Nostalgia critic men med 2 till synes olika serier. Varför blev det inget av? Skolan, universitetslivet tog knäcken på min filmfett karriär under ett halvår och vad jag minns så gjorde jag endast halva första för skollivet kom ivägen.

 

Filmfett fredag

Joels briljanta revange på Filmfett varade.......typ 1.5 månad, sedan la han av igen och kom över 20 stycken inlägg, jämnfört med Markus och Robins 500 inlägg. Det var kul så länge det varade men Joel avslutade sin tjänst för filmfett än en gång den 23dje oktober 2015 och vi hoppas fanskapet återvänder snart för Filmfett är för stort för 2 pers.

 

Troma filmfett

Det var tänkt ett tag att varje månad skulle vi avsluta med en underhållande film från Tromas stora bibliotek, detta höll dock i sig ett par månader tills det absurd slutade, varför då?.....jag vet fan inte, sluta fråga! Kan ha varit att det att jag bara glömde det en månad så brakade hela skiten ihop? Hur som helst, Rip Troma Månadsskifte på filmfett, vi saknar dig.