0

Wilding

Från första början ville jag recensera Highlander 2: The Quickening! Men...vi har inte tagit dom andra filmerna och vi medverkade redan i Talking Pixels podcast om den röran. Såååååå, det blir en film som framkallar ofrivilliga sömnproblem istället.
 
 
Brad Douriff (rösten till Chucky) spelar ett creep i en stuga som hållt en ung tjej inspärrad i ett rum hela sitt liv. Han kallar sig "daddy" och påstår att dom är de enda människorna som bor kvar. Anna, som tösen heter, blir frisatt av en polis (Liv Tyler) och flyttar in hos henne. Men...är detta ett oskyldigt barn och vad var anledningen till "Daddys" motivation att hålla henne inspärrad?
 
 
Att kalla filmen tråkig är en överskattning. Visst, jag blev inte förbannad på skiten som Winchester. Men jag zoonade ut så många gånger att jag trodde jag hallucinerade. Filmen är riktigt förutsägbar och bara allmänt tråkig. Så tyvärr blir dagens film-recension väldigt innehållslöst. Jag skulle kunna ge instruktioner på hur man sätter upp en hängmatta istället! Men jag slarvade bort Ikeas "Henrik Hängare" instruktioner.
 
 
1 av 5 guldkameror.
 
Robin