0

Winchester

 
Hela jävla filmen är rutten. Det gör mig bara sur att jag måste snacka om skiten! Det känns ju förfan som att den varar 4 timmar. Många gånger får jag pausa och känna pulsen för att se så jag verkligen inte har tuppat av. För det är fan en stor risk!
 
Hmmm......yup....that's a chair....
Jason Clarke (tråkgubben från Terminator Genesys och Dawn of the Planet of The Apes), spelar Dr Pryce. Han åker till huset Winchester på begäran att kolla hur frisk Mrs Winchester (Helen Mirren) är. Hon har nämligen haft folk som konstant bygger på hennes hus och gör det hela till en labyrint och många dörrar leder inte till något alls. Hon påstår att....suck...spöken får henne vilja bygga huset. Och så har vi Henry. Ett barn som blir besatt ibland.
 
Huset är baserad på en riktig historia. Eller ett riktigt hus. Och, ja, Wichester är ju det kända givärret. Jag gillar hemsökta hus och legender. Men denna filmen var fan bara tråkig. Klimaxet är så satans tråkigt och förstör den lilla uppbyggnad man försökt genomföra. Men hela filmen faller platt som när Markus gör frivolt. Bruce Spence från Mad Max 2 är med också. Kan vara "kul" att säga.
 
Varför är du ens MED Helen Mirren!?
 
Nä, detta var en transportsträcka...till en butik som säljer städartiklar och med en arg gubbfan som heter Göran som ägare. USCH!
 
1 av 5 guldkameror.
 
Robin