0

Above Us Lies Evil

 
Denna hemgjorda film går även under namnet They Came from The Attic.
 
Familjen Hooper flyttar in i ett nytt hus. Vi har den sjuka Ben som vägrar prata och hans syster Jen (som ser ut som hon är 30). Sedan har vi mor och far på det. Det finns några kluriga grannar i området och något deformerat monster som...som titeln säger....bor på vinden.
 
 
Jag har ingen aning vad jag ska säga! Jag minns verkligen inte ett skit av den här filmen. Bara att kamera-kvaliteten är medioker, av förklarliga själ. Filmen hade ju ingen större budget. Men sedan är ljudet förjävligt också. All dialog dränks i en marinad av musik och ljudeffekter vilket gör det till ett helvete att lyssna på och uppleva filmen.
 
 
 
Jag gillar ju när folk följer deras drömmar att skapa film. Och jag hoppas regissören lyckades bättre med sina andra filmer. Men med titlar som Bigfoot Country och Alone We Are Not så kommer jag inte hålla andan och be att resten är bättre.
 
1 av 5 guldkameror
 
Robin