1

CARMAGEDDON! Tema-vecka #31

Jag kan inget om bilar, jag vet vad en limousin är och där får vi nog dra en gräns för min totala mekaniskakompitens. Kort sagt jag är den sista som ska ha en bilvecka men vi testar endå! Gillar du racebilar? Gillar du saker som säger brum brum?

Filmfetts BILMAGEDDON ÄR TILL FÖR DIG MED STOR K*K OCH STOR BIL MED STOR MOTOR! NASCAR! EXPLOSIONER! och framförallt läckra bruttor i tighta bikinis!
 
Markus

Ni föredrar ju visserligen udda filmer men The Transporter kan väl ändå få komma med? Pretty pretty please =)
Jag menar, Statham. Han gör mig till en liten skolflicka var gång hans syns i bild <3

Svar: Den får jag ta nån gång, ja! Sjukt länge sedan jag såg dom. Tusen tack för tipset! Men nu verkar det som att Markus fått Carmageddon temat lite om bakfoten....
FilmFett