0

Killer Image

En fotograf ser för mycket när han ser Michael Ironside i häst-svans slänga ett lik över en bro. Därefter dör denna fotograf. Max, fotografens bror, kommer snart över bildbevisen om den onda Ironsides gärning. John Kane, en politiker, spelad av Emmet Walch, råkar vara Ironsides bror och hela mordet verkar vara länkat till Kanes glädje att ge sig in i protestuerades tjänster.
 
 
Vad fan ska jag säga om denna filmen? I nuvarande läget kan jag inte säga ett piss! Jag köpte en samling av 4 b-filmer, där denna var med. Bara för min fascination för Ironside. Jag ångrade mig direkt efteråt. 
Visst, filmen suger inte dalmas. Det är ingen Shanghai Surprise direkt! HAHA, jag är SÅ GLAD att jag inte sett Shanghai Surprise...oh...wait...
 
 
Killer Image har vissa intressanta idéer och försöker vara spännande. Men det är en made-fot-TV film som kunde varit skaplig giallo. Finns inte mycket alls att säga om skiten. Skaplig, men inte ens Ironside kan göra nått kul...förutom hans hästsvans.
 
2 av 5 guldkameror.
 
Robin