0

The In Crowd

Om det finns en gud så kommer han att skjuta mig i bakhuvudet med en sniper riffle innan jag hunnit klart den här reviewn., Så vad är the In Crowd...annat än 1 timme och 40 minuter för lång? Jo det är en thriller riktat till ungdomar och handlar om nyligen släppta mentalpatienten Adrien vars doktor Henry kirrat ett gig åt henne då flickans päron inte vill se henne igen. Hon tas till en country club för kidz med rika föräldrar.  Adrien träffar klubbens drottning, Brittany Foster som tror hon är guds gåva till innehållet av mäns kalsonger. Efter Brittnay sett Adrien läxa upp dumskallar om grekisk mytologi efter de tänk skrämma na med en majsorm. 20 minuter in och INGET har hänt förutom diverse arbetsuppgifter men saker hettas typ upp när hon hittar Brittnay sågott som drunknad i poolen i en scen som skriker "titta pojkar, blöta bröst" De båda blir rätt tajta ....relationsmässigt då alltså, pervo och Adrien får Brittnays beskydd från bråkstakarna på klubben trots att folk varnar att Brittnay har lik i garderoben.
filmens säljningspunkt typ
Adrien bjuds in för att festa med de coola kidsen och det dröjer inte länge förän Adrien som för en vecka sedan satt inlåst på mentalsjukhus hamnat i den coola/rika kidsens innre cirkel men vissa gillar inte att dricka med fattiglappen Adrien då hon inte är rik. Detta ändrar Brittnay på så de blir blodssystrar och Adrien älskar det nya rikemans livet och får en beundrare i Matt, tennis tränaren....men grejen är den att Brittnay också har en fling på honom så den en gång trevliga Brittnay visar den sidan endast fåtal människor fått se, och det roliga är att ingen av dem människorna fortfarande lever...dun dun dun.
Look boys, boobers
Okay så det finns bara 1 annledning till att jag reviewar den här skiten, jag såg den som pytteliten, mindes den för det var lesbiska kyssar å sånt och glömde sedan bort den och Filmfett vill jag ska vara lite av en loggbok för mig över de filmer jag sett och några av dem är nostalgi tripper som Play Time och the In Crowd ingår även i denna kategori så...japp..här är den Markus, glöm inte bort den den här gången trots att du aldrig lär se om den. Redan från ruta ett vet vi att filmen kommer vara typ Valentine 1.2 fast utan den där smått kusliga ängla masken...seriöst, Valentine skrämmde kuken av mig som ung, den här filmen dock? HHAHAHA  nej den här filmen är verken kuslig, intressant, inte ens tjejerna är snygga... i en värld av Scream kopior försöker denna vara mer Wild things med lesbiskia indiendus och karaktärer som taget från the OC och för att inte glömma de coolaste och hetaste låtarna filmskaparna hade råd med rättigheterna till.... inga av dem är bra heller dock så denna film misslyckas på alla plan men vill ni veta det värsta med detta är? Detta är inte veckans sämsta thriller... Men missförstå mig inte, det är den tråkigaste du kunde tänka dig, Adrien suger, Brittany suger, alla suger, kameramannen suger, regisören suger, manusförfattaren suger extra deluxe, tycker du det är lat att bara säga att allt suger? Jag ger mig fan mer ifrån mig än någon i denna film som är kliché fylld, försöker skrämmas, med en majsorm i en scen....de är söta! Som skräckfilm är det en av de sämsta från 2000-talet, till och med Halloween Ressurection och Texas chainsaw massacre remaken är bättre.. de hade ialla fall lite nya karaktäer och inte valley girls stereotyper och tråkiga jävla scener som bankar i hur dumma och bortskämmda rikemans barn är tills den gränsen då det parodi...sen springer de över den gränsen och fortsätter så långt att de får en guldmedalj....det är det närmsta den här smörjan kommer till att vinna ett pris. The In Crowd suger, punkt slut, den är inte ens underhållande dålig, nämn en skräck kliché och man kan ge sig fan på att det dyker upp i den här filmen. Jag rekomenderar hellre alla 3 "Jag vet vad du gjorde förra sommaren" filmerna, filmer jag ogillar men över denna är de fredag den 13nde underhållande. The In Crowd får 0.5/5 Guldkameror.
 Markus