0

Ilsa Shewolf of the SS

Vi börjar denna amerikanska Nazisplotation, det var något nytt med vad annars? Nakenlekar där vi ser filmens huvudkaraktär Ilsa (spelad av Diane Thorton) utföra otukt med en ung arisk man och sedan begära hans kastrering då han inte kan tillfredställa henne, oh sleeze så jag har saknat dig. Direkt därefter kommer 15 nya flickor till Fångeläger 9 som fångar. Direkt kläs de av och skickas in i sina baracker och tilldelas sina uppgifter såsom arbete eller forsknings material. Vi får sedan naken tortyr scener i överflöd som alla andra Nazisplotation filmer för att bevisa att kvinnor kan utstå mer smärta än män. På tal om män, 4 män anländer till lägret och en av dem är blond som inleder en kärleksaffär med en av de kvinnliga.......kvinnorna i lägret. Den blonda killen snackar med en lägerkamrat om att de allierade är på ingång för att sparka naziröv och att alla i lägret måste leva på hoppet, men det är inte så lätt när Ilsa klipper av penisar och tår hit och dit på groteska sätt.

 "do you except me to splooge??"  "no Ilsa, I expect you to die!"

En gruppvåldtäckt och onödig tortyr senare ska den blonda killen inspekteras av Ilsa, och hör och häpna  han är den enda hitils som undkom Ilsa med sin lem i behåll då han är den första som gett henne en orgasm.... då han har kontroll över sitt....”utflöde”. Hur som helst så kom jag och tänka på att om Ilsa har sex med alla manliga fångar som inkommer.....tänk då hur många jävla könssjukdomar Ilsa måste ha.... På annat håll planerar de kvinnliga fångarna ett upror och tillsammans med arbetarna utför de århundradets kupp för att förgöra Ilsa och hennes nazisvin till officerare och Ilsas sits förvärras bara då Alliansen äntligen dyker upp, utan nåd.

 Dont look at their tits dont look at their tits...SHIT!

Enda sedan vi här på filmfett hade Nazi Week år 2012 för att fira att Iron Sky kom ut i sverige på DVD har det alltid gäckat mig i örat att vi aldrig tog upp filmen som gjorde Nazisplotation till en grej att börja med, nu när jag äntligen tagit upp Ilsa She-wolf of the SS kan jag nu säga att jag kan lämna FILMFETT som en komplett man, hörde du det Robin? Fuck  dig och denna blogg! Jag bryr mig inte om du håller min fru som gisslan, du kan köra upp den här tidsfördriften i röven! ...vadå?....va?...vilket kontrakt? Oh..... um....Hur som helst jag älskar filmfett och kommer hålla på med det tills mitt brock äntligen dödar mig. Vad tyckte jag om Ilsa She-wolf of the SS?....det var väl....bra? Ganska snart i filmen kommer du märka att mycket fokus läggs på att den kvinnliga huvudrollen har bröst vars tyska accsent är värre än min ryska.Gillar du tortyr sex? Då är denna filmen rätt upp i din baklykta, denna är full av det och precis som andra Nazisplotation filmer slutar det med ett uppror i lägret. Är det den bästa Nazisplotation? Fuck no, men det är den kändaste och den med flest immitationer som satte basen fär den översexuella lägerhärskarinnan som i sig blev en stereotyp och filmen blev en kassasuccsé. Produktionsbolaget känade en kosing genom att använda samma filmset som serien Hogans Heroes. Ilsas undersåtar kan vara bland de sämsta skådisar som verkligen försöker och de framstår mer komiska än skrämmande då de försöker för mycket. Diane Thorn är väl en bra skådis men inte sexig alls men filmens inflytande kan man inte undgås inom Explotation filmen. Är tortyr porr fanatker eller som jag explotation fantast så är Ilsa ett måste att se men annars skulle jag nog fan inte rekomendera den. Ilsa Shewolf of the SS får 2/5 Guldkameror. Den är inte den Nazisplotation filmen som är svårast att sitta igenom, men den är endå kontroversiell, dålig smak och ett ton av slaskigt kul trots att den innehåller en gruppvåldtäckt (det där lät så jävla fel...)

Markus
 
 
 
Gissa vem som nyss lärt sig detta trick :D