0

This Morning Is Halloween, Silver Shamrock

Då var det Halloween och både jag å Robin har avslutat våra teman lite tidigare än väntat då vi är bäst på att vara sämst på att planera! Tack till alla som läst min Giallo-thon och Robins Monster-rama och vi här på FilmFett önskar er alla en glad Alla Helgonas Helg och må ni se många skräckfilmer! Detta års Halloween film för mig kommer reviewas på Söndag och det är en sju jävla fyverkeri av skräck, rock och gore.
Som en liten bonus till detta inlägg slänger jag upp en bild på min Halloween kostym från iår som ska föreställas mördaren från Blood and Black Lace
Happy Halloween! Om du ursäktar ska jag nu njuta av Bottoms Halloween avsnitt efter att ha sett Psychovilles Halloween Special som jag grovt rekomenderar om du sett Psychoville men missat det.
Markus