3

Tillökning på FilmFett!

OJOJOJ! Recensenterna ploppar visst ut som barn i en a-kassa-familj. Vi har fått ÄNNU
en recensent på bloggen: Vi är stolta att presentera....ROBIN MÖLLER!
Välkommen, Möller!
Robin Möllers första recension kommer alldeles snart.
 
För att undvika komplikationer inom vem som skriver vad så ska jag försöka minnas att
skriva mitt efter mina inlägg.
 
Robin Andersson!

Så nu är två Robin:ar nu och jag väntar fortfarande på att få ett ansikte på er alla ;)

Svar: Du kan ju se Markus fula fejja i den intervjun han gjorde på youtube med skaparen av razzie Awards. Finns längst ner i hörnet på videon med kass kamera.
http://www.youtube.com/watch?v=5z7mAG0fYSQ
FilmFett

SV: MEN! Den är ju alldeles suddig! Men det var ju bättre än ingenting =)

Svar: Du kommer säkert få se våra fina nunnor när tiden är kommen. Tålamoood! :P
FilmFett

Tålamod! Sånt har jag inte! ;)