1

Heil Heil Black and White

Jahapp då var det halloween igen, en av de allra roligaste och givmilda helgdagarna. Vi firar Halloween med bus och godis men speciellt med skräckfilmer. Likså gör  vi här på filmfett. Robin kommer gå igenom en hel hög med slappa slashers och liknande men jag som egentligen skulle tagit en månad till Giallo byter ämne för denna gång, får bli Giallo nästa år. Istället kommer jag fokusera på Universals stora bibliotek av skräckisar från 30-50 talet men även många andra som T.ex Freaks och Jekyll and Hyde. Så håll er i närheten, Några av de allra kändaste filmerna från skräckens jungfrur år ska ha ställning på FILMFETT.

 Det är inget verk av Robin, men det får duga!
Markus

Ännu ett konstverk dyker upp ser jag =) Det är dock lite svårt att avgöra vem av er som har mest talang, båda konstverken är ju avancerade på en enkel nivå ;)

Svar: Jo, men vi kan våra saker! Både jag och Markus sliter som fasen för att få igång en skrämmande skräck-känsla! Skämt åsido så tycker jag du har lyckats väldigt väl med din design på din sida.
FilmFett