0

Sean Banan inuti Seanafrika

Det finns ett väldigt intressant inslag i tv4's morgonsoffan där Evil Ed gänget presenterar
deras filmklassiker. SFI's filmkonsulent Reidar Jönson gör ett intressant påstående där
han påstår att skräpfilmer kommer fortsätta säljas, så länge folket i Sverige blir dummare.
Han såg självklart Evil Ed och andra skräckfilmer som skräp. Och, ja, det är dem ju.
Eller "good shit" som jag vill beskriva det som. För det finns värre skit...mycket värre.
Efter att jag såg en mycket bra recension av Felix Recenserar på Youtube, tänkte även jag
se denna fruktansvärda hundskiten....Sean Banan. Bara namnet får mig att vilja byta kön och
gifta mig med Napoleon Dynamite istället...
Enbart Die Hard kunde bota min huvudvärk efter den här skiten.
Sean Banan bestämmer sig för att dra till Afrika och göra en musikvideo med Kikki Danielson.
Som vi alla vet är Kikki fet och det är kul att få henne att äta korv och trilla på rumpan 24/7.
Sean får däremot trubbel med det ekonomiska och mannen som har ansvaret ger inte Sean
pengarna för att genomföra musikvideon.
 
Tja, för det mesta vandrar Kikki och Sean runt för att hitta snubben med pengarna. Utan att komma
nån vart så känns det som att filmen hamnar i en slags limbo, och det hela förvandlas till en värdelös
skit. Johannes Brost är en relativt aktiv skådis, som dyker upp i filmen. Han blev rosad för Avalon
och eftersom han kommer från Halland kan man bara hoppas på att han sätter Halland på kartan.
Men han gick med på att medverka i Sean Banan, som nån svensk ambassadör med rasistiska tankar.
Varför får vi aldrig veta. Men det känns skönt att det finns någon filmgud där uppe. En stackars sate
som tvingas kolla på alla filmerna i en biosalong och ge tummen ner eller tummen upp. För Sean Banan
fick priset för Årets Sämsta Film enligt en intervju i moviezine.se.
Johannes Brosts reaktion när han inser vilken jävla skit han är med i. Jag hade också blivit rasist
om jag hade varit där.
Denna spya till film avslutas tillochmed med en kass musikvideo där man har diverse scener ur filmen
med bling-bling och musik. Nä, usch! Hoppas vi kan undvika bananen i framtiden. Seriöst. Skärpning, Sverige!
1 av 5 guldkameror.
Robin