0

Filmfetts 1årskalas!

Marcus meddelade redan igår om att bloggen fyller 1 år i dag! Men eftersom att han inte
kom med till bloggen förens ett tag senare så är det med stor kärlek som jag skapar denna
underbara hyllning till en riktigt skön filmsida!
 
För ett år sedan kom Joel på idén om att göra en blogg där filmer skulle recenseras. Jag hoppade
på tåget med stor vilja. Med tiden som gick så uppfann vi båda ett relativt intressant, coolt namn på
bloggens titel: FilmFett! Både jag och Joel startade igång med diverse recensioner. Och minns jag inte
helt fel så var Wim Wenders Until The End of The World den första recensionen som jag slängde ut!
 
Vi har även diskuterat Die Hard-serien, Phantasm-serien, mycket av John Carpenter, David Lynch och
Indiana Jones fyra, som heligt avskyddes av felstavande men komiska Marcus. Eftersom jag av erfarenhet
vet om hur snabbt Joel avslutar något han redan påbörjat, så är jag oerhört glad att Marcus och jag själv
håller denna bloggen vid liv med brinnande intensitet! Ingen av oss kan däremot undvika att vi gör
oftast recensioner inom samma genrer. Med tiden som kommer härnäst så kommer jag utföra fler specialare, nyheter och ibland kommer ni att få se min stora cyniska kritik som jag är så känd för!
 
Det har varit ett bra år och jag hoppas att ett-åringen har mer liv inom sig och mer otroliga inslag att erbjuda!
 
Tack för ett underbart år, kära läsare!
Robin!