1

Puppetween Slut

fotnot:Det föreställa Morty från The fear(första), det var den filmen som skrämde mig som barn och anledningen till att jag tyckte illa om trädockor.
 
Där var ännu en tema vecka slut tack till alla som läste. Tyvärr blev det inte 7 filmer denna gång för att dels så hittade jag inte fler filmer med den typ av dockor jag sökte och för att jag inte ville reviewa Disneys Pinocchio. Jag har redan en tanke om vad som komma skall nästa tema vecka och den gången kommer jag unna mig en vecka med bara bra filmer då majoriteten av veckans filmer var lågbudget och en av de utvalda filmer var bland det värsta jag sett. Härnäst fortsätter halloween på filmfett och jag har förbetrett en extra läskig film och dess uppföljare.
 
Det är dags att klippa trådarna på dessa träskallar och förhoppningsvis kommer det en vacker dag komma en bra version av Pinocchio som följer Carlo Collodis bok mycket närmare än dessa filmer vi såg denna vecka.
 
Markus
1 Mr thumbs down :

Fifty shades of grey är baserat på verkliga händelser i Jugoslavien. NO thruth will be spoken by Mr thumbs down!!


Dat Markus!